Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, December 23, 2012

. . Mencari Keserasian . .

Hye peeps, 
Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,

Malam ni seperti hari-hari sebelumnya, scya akan update blog (nampak beno menipunye, time rajin je update) tapi yang berbezanya update kali ini bukannya di dalam blog lama iaitu diarichenta.blogspot.com tetapi di dalam blog baharu iaitu blog cikgugojess.blogspot.com. Focus blog kali ini adalah lebih kepada bisnes. Almaklumlah, sebagai suri rumah sepenuh masa sementara, masa yang berlalu bagaikan air. Sedar tak sedar hampir dua bulan daku menganggur . Punya la syiok makan tido makan tido.  En suami pula agak keberatan nak membiarkan isteri keSAYANGan beliau ni kerja part time di luar sementara menunggu panggilan interview dan posting. Makanya post kali ini adalah langkah permulaan untuk Scya belajar berbisnes. Niat hati sebenarnya bukanlah nak berbisnes sangat, hanya sekadar ingin berkongsi cara hidup sihat yang Scya amalkan. wink wink. Walau bagaimana pun, blog ini masih di dalam proses penyelenggaraan. Sekian Terima kasih

♥ Saya Penganggur Sejati

Coret Coretan
Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku. Jadikanlah aku hamba yang sentiasa redha dengan ketentuan-Mu, sehingga aku tidak meminta agar dipercepatkan apa yang Engkau tunda dan minta ditunda apa yang Engkau percepatkan. Ameen

No comments:

Post a Comment

♥ isteri kesayangan ♥

PENDAFTARAN KEAHLIAN SHAKLEE
Sila isi butiran di bawah.
  • - -
Powered byEMF Contact Form