Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday, December 24, 2012

Tidak akan di uji melebihi kemampuan hamba-Nya

Hye peeps. . Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Akhirnya, dalam situasi yang agak terkial-kial, akhirnya daku berjaya juga bina satu laman iaitu VITAMINbycikgugojess di Facebook dengan satu matlamat untuk berkongsi cara hidup sihat yang daku amalkan bersama SHAKLEE. Semoga niat suci murniku ini diberkati-Nya. Dalam doaku, aku sentiasa bermohon kepadaNya semoga dipermudahkan segala urusan yang ku lakukan.

Ya Allah Ya tuhanku, aku memohon pertolonganmu Ya Allah. Engkau permudahkanlah segala urusan yang ku lakukan ini. Berikanlah aku kesihatan yang baik untuk membolehkan aku terus berbuat Ibadat kepadaMu. Bukakanlah pintu rezekiku, suamiku,dan ibu bapaku.Jika benar ini adalah salah satu punca pendapatanku, Engkau dekatkanlah ia dengan jiwaku. Jauhkanlah aku daripada melakukan perkara yang mampu mengaibkan diriku dan keluargaku. Jauhkanlah aku daripada mereka yang berniat buruk terhadapku.Sesungguhnya Hanya Engkau sahaja yang maha mengetahui segala apa yang tersembunyi. Aku hanya mampu berserah kepadaMu Ya Allah tuhan sekalian alam.

Ameen ya Rabbal 'Alameen. .

langkah pertama menuju ke gerbang jana pendapatan sambil hidup sihat

Jeng jeng jeng. . inilah dia SHAKLEE, satu syarikat yang membekalkan supplement yang terbaik dari ladang,berasaskan dari bahan semulajadi pulak tu, yang sedang daku dan En suami gunakan yang ingin daku kongsikan kepada semua yang membaca atau terbaca blog usangku ini. walaupun usang tapi penuh dengan rasa cinta tau. .huhu. credits to my kakak ipar kerana disebabkan beliau, daku mula jatuh cinta dengan SHAKLEE. credits to my lovely hubby Mr Kairul aka Chairol Van Persie Malaysia juga kerana telah memberikan sokongan moral yang pada mulanya memang nak tak nak je try product nie . memang susah nak yakinkan orang kan. mujur la wife dia pandai pujuk rayu. .lalala. . . love u sayanggg. .muahh muahh muahh muahhhh. .tapi yang sebenarnya, bukanlah pujuk rayu sangat cuma memang jelas beliau sendiri nampak perubahan-perubahan positif yang melanda diriku.
p/s: suami yang sayangkan isteri memang sentiasa memerhatikan kondusi isteri dia tau. .tips tips tips lagik. . hihi

Tapi ikhlas jujur daripada hati kecilku, daku bukanlah seorang yang pandai berkata-kata manis, pandai menambat hati untuk berbisnes. bekalan yang di bawa hanyalah niat untuk berkongsi gaya hidup sihat yang baru ku temui. SHARING IS CARING  orang lain dah bertahun-tahun kenal , makan tido siap guling-guling lagi dengan SHAKLEE. daku baru nak kenal .  . aiyo~

Selamat berkenalan wahai SHAKLEE


Coret-Coretan:
 Ya Allah, permudahkanlah segala urusanku. Jadikanlah aku hamba yang sentiasa redha dengan ketentuan-Mu, sehingga aku tidak meminta agar dipercepatkan apa yang Engkau tunda dan minta ditunda apa yang Engkau percepatkan. Ameen

No comments:

Post a Comment

♥ isteri kesayangan ♥

PENDAFTARAN KEAHLIAN SHAKLEE
Sila isi butiran di bawah.
  • - -
Powered byEMF Contact Form