Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sunday, May 5, 2013

✿JOM CUBA SET EXTRA MILK (3M) BERSAMA CHANTEQUEbymommygojess✿

✿ SOALAN² HOT TENTANG SET EXTRA MILK (3M) CHANTEQUEbymommygojess✿



Disebabkan kehangatan Set Extra Milk (3M), kami hampir tak menang tangan untuk menjawab pertanyaan daripada anda ❤

Di bawah adalah 10 soalan² PALING HOT yang kami terima ツ

1. Berapa harga Set Extra Milk (3M) yer?
[✔] Harga Set Extra Milk BH hanya RM450. Sekiranya inginkan harga ISTIMEWA, boleh SMS "ExtraMilk(3M)" ke 012-9907049 ataupun tinggalkan message di page (www.fb.com/messages/nurul.cayrol) ❤ ataupun daftar sebagai ahli. Dengan hanya daftar RM75.00, anda berpeluang mendapat
DISCOUNT BERGANDA-GANDA untuk pembelian set penuh Extra Milk (3M) dan juga produk Shaklee yang lain.

2. Berapa lama satu Set Extra Milk (3M) boleh bertahan?
[✔] Set lengkap Extra Milk (3M) boleh bertahan selama 4 bulan. Ini bermakna anda hanya laburkan RM112.50 sebulan ツ

3. Apa ada dalam Set Extra Milk (3M) nih?
[✔] B Complex
[✔] Vitalea [Iron formulated Multi-Vitamin, pemberi tenaga untuk ibu BF yang sering keletihan]
[✔] Alfalfa [Bagus untuk anak jaundice]
[✔] Ostematrix (Calcium) [Penting untuk mengelakkan susu merudum semasa period!]
[✔] Vitamin C [Temporary out of stock]
[✔] Energizing Soy Protein [Optional]

4. Confirm ke Set Extra Milk (3M) boleh membantu saya untuk mendapat susu melimpah ruah sampai memancut-mancut?
[✔] Setakat ini Alhamdulillah 99% customer kami berpuas hati dengan Set Extra Milk (3M) kami. Selain mendapat hasil susu yang LEBAT, ramai yang berasa lebih BERTENAGA untuk melayan suami dan anak. Tak kurang juga ada suami yang memuji isteri mereka makin MENGANCAM serta MENAWAN selepas mengambil Set Extra Milk (3M) ❤

5. Set Extra Milk BH nih dalam bentuk PIL ke SERBUK?
[✔] Semua supplement dalam Set Extra Milk (3M) adalah dalam bentuk PIL. Hanya Energizing Soy Protein dalam bentuk serbuk dan boleh dicampurkan dalam minuman kegemaran anda ツ

6. Haa... Energizing Soy Protein tu apa benda pulak yer?
[✔] Energizing Soy Protein (ESP) adalah sejenis SERBUK minuman yang boleh diminum sendiri ataupun dicampur dengan minuman kegemaran anda ツ
Antara kelebihan ESP:
[✔] Sebagai ENERGY BOOSTER. Kalau minum waktu pagi, insya-Allah sampai ke petang pun tak lapar. Akan rasa sangat energized! Sangat penting untuk ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan anak
[✔] Susu badan makin PEKAT sebab kandungan protein yang tinggi di dalam ESP dan merupakan komponen utama di dalam susu badan
[✔] Membantu mempercepatkan 'healing proses' untuk luka-luka selepas bersalin
[✔] Kulit makin BERSERI-SERI sebab ESP membantu proses mengantikan sel-sel kulit yang dah mati (disebabkan kandungan protein di dalam ESP)

7. Saya masih pregnent, boleh ker saya nak guna Set Extra Milk (3M) nih?
[✔] Takde masalah malah sangat BAGUS untuk mengamalkan supplement dalam Set Extra Milk (3M) sejak mengandung sampailah dah bersalin sebab bayi di dalam kandungan juga memerlukan nutrisi yang TERBAIK dari si ibu ❤

9. Erm, apakah kebaikan yang bakal saya peroleh apabila membeli dengan pihak CHANTEQUEbymommygojess?
[✔] Harga yang kami tawarkan sebenarnya adalah sangat BERBALOI-BALOI kerana anda akan mendapat BONUS berikut:
➀ Jemputan EXCLUSIVE menyertai support group "SHAKLEE GOLDEN LOUNGE" di mana saya dan rakan² akan berkongsi TIPS dan RAHSIA untuk memastikan susu badan sentiasa memancut-mancut!
➁ Consultation PERCUMA daripada saya via SMS, Whatsapp, Facebook Message dan juga CALL. Saya akan berusaha sehabis baik untuk memastikan anda berjaya menyusu dengan BAHAGIA ❤

10. Saya berminat! Macam mana nak order? Boleh PM saya?
[✔] Nak order MUDAH sangat. SMS jer "ExtraMilk(3M)" ke 012-9907049 ataupun tinggalkan message di page (www.fb.com/messages/nurul.cayrol). Maaf sangat sebab kami tak dapat nak PM anda di Facebook melainkan anda PM kami dulu 


sekian,
Mommy Uwais 
Agen SHAKLEE anda

No comments:

Post a Comment

♥ isteri kesayangan ♥

PENDAFTARAN KEAHLIAN SHAKLEE
Sila isi butiran di bawah.
  • - -
Powered byEMF Contact Form